Egy magyar cég a fenntartható tisztítószerek piacán

A magyar cég bio-tisztítószerei sikeresek - fotó: Biobubi

Magyar cég ért el sikereket a fenntartható tisztítószerek piacán: Háromfai Balázs és felesége környezetbarát és hatékony háztartási tisztítószereket kínálnak Százhalombattáról.

A 2019-ben indított magyar cég azóta országosan ismertté vált, és bevezette a flakonvisszaváltó rendszert is!

A cég portfóliójában a kezdetben debütáló vízkőoldó mellett egyre bővülő választékban találhatók biológiailag lebomló mosó-, mosogató-, zsíroldó- és ablaktisztítószerek, valamint duguláselhárítók és kávégép-tisztítók is, amelyeket a cég webshopjában lehet megvásárolni.

Háromfai Balázs, a Biobubi alapítója, már fiatalkorától a környezettudatosság és az újító vállalkozói szemlélet híve. Középiskola után környezetbarát autókozmetikával és egy müzlicsomagoló üzemmel is próbálkozott, végül környezetbarát tisztítószerek forgalmazása mellett döntött, amelyek csomagolása is újrahasznosítható. A vásárlók visszaküldhetik a használt flakonokat, amelyeket a cég egy részben újratölt, a sérült darabokat pedig újrafeldolgozza.

Magyar cég, folyamatos bővülés

Kezdetben Érden és környékén árulták termékeiket, és már az előzetes megrendelések is pozitív visszajelzést adtak. Ma havonta több ezer megrendelést teljesítenek országszerte. A cég házhozszállítási rendszert működtet, ahol a visszaküldött flakonokat is begyűjtik, akár csomagautomatákon keresztül. A termékek több mint 90%-át a webshopon keresztül értékesítik, így elérhető a teljes választék a tisztítószerektől a szappanokig.

Tartós növekedés és körforgásos megoldások a magyar cég életében

A Biobubi folyamatosan növekszik, amihez a visszaküldős flakonrendszer és a környezetkímélő formulák is hozzájárulnak. A cég minden visszaküldött flakont feldolgoz, így jelentős mennyiségű műanyaghulladéktól mentesíti a környezetet.

Kompromisszummentes fenntarthatóságot hirdetnek

Háromfai Balázs célja, hogy a környezetbarát tisztítószereket mindenki számára elérhetővé tegye anélkül, hogy az többletköltséget vagy nehézséget jelentene a vásárlóknak.

A cég forgalma dinamikusan nő,

2024-re már 700 millió forintos bevételt várnak, és a jövőbeni célok között szerepel a külföldi piacra lépés is.

A Biobubi tisztítószereit már több mint 35 ezer háztartás használja, és elmondásuk szerint a visszatérő vásárlók aránya kiemelkedő, ami a környezetbarát tisztítószerek piacán nagy sikert jelent.

Fotó, nyitókép: a Biobubi vezetője, Háromfai Balázs

*

Kérjük írja meg Facebook oldalunkra, hogy mit gondol a bio tisztítószerekről!

https://www.facebook.com/greenponthu/

*

Tegyünk együtt a zöldebb és fenntarthatóbb jövőért!

Olvassa minden nap a Green.hu cikkeit, híreit!

Kapcsolódó