Egy magyar cég a fenntartható tisztítószerek piacán
Magyar cég ért el sikereket a fenntartható tisztítószerek piacán: Háromfai Balázs és felesége környezetbarát és hatékony háztartási tisztítószereket kínálnak Százhalombattáról.
A 2019-ben indított magyar cég azóta országosan ismertté vált, és bevezette a flakonvisszaváltó rendszert is!
A cég portfóliójában a kezdetben debütáló vízkőoldó mellett egyre bővülő választékban találhatók biológiailag lebomló mosó-, mosogató-, zsíroldó- és ablaktisztítószerek, valamint duguláselhárítók és kávégép-tisztítók is, amelyeket a cég webshopjában lehet megvásárolni.
Háromfai Balázs, a Biobubi alapítója, már fiatalkorától a környezettudatosság és az újító vállalkozói szemlélet híve. Középiskola után környezetbarát autókozmetikával és egy müzlicsomagoló üzemmel is próbálkozott, végül környezetbarát tisztítószerek forgalmazása mellett döntött, amelyek csomagolása is újrahasznosítható. A vásárlók visszaküldhetik a használt flakonokat, amelyeket a cég egy részben újratölt, a sérült darabokat pedig újrafeldolgozza.
Magyar cég, folyamatos bővülés
Kezdetben Érden és környékén árulták termékeiket, és már az előzetes megrendelések is pozitív visszajelzést adtak. Ma havonta több ezer megrendelést teljesítenek országszerte. A cég házhozszállítási rendszert működtet, ahol a visszaküldött flakonokat is begyűjtik, akár csomagautomatákon keresztül. A termékek több mint 90%-át a webshopon keresztül értékesítik, így elérhető a teljes választék a tisztítószerektől a szappanokig.
Tartós növekedés és körforgásos megoldások a magyar cég életében
A Biobubi folyamatosan növekszik, amihez a visszaküldős flakonrendszer és a környezetkímélő formulák is hozzájárulnak. A cég minden visszaküldött flakont feldolgoz, így jelentős mennyiségű műanyaghulladéktól mentesíti a környezetet.
Kompromisszummentes fenntarthatóságot hirdetnek
Háromfai Balázs célja, hogy a környezetbarát tisztítószereket mindenki számára elérhetővé tegye anélkül, hogy az többletköltséget vagy nehézséget jelentene a vásárlóknak.
A cég forgalma dinamikusan nő,
2024-re már 700 millió forintos bevételt várnak, és a jövőbeni célok között szerepel a külföldi piacra lépés is.
A Biobubi tisztítószereit már több mint 35 ezer háztartás használja, és elmondásuk szerint a visszatérő vásárlók aránya kiemelkedő, ami a környezetbarát tisztítószerek piacán nagy sikert jelent.
Fotó, nyitókép: a Biobubi vezetője, Háromfai Balázs
*
Kérjük írja meg Facebook oldalunkra, hogy mit gondol a bio tisztítószerekről!
https://www.facebook.com/greenponthu/
*
Tegyünk együtt a zöldebb és fenntarthatóbb jövőért!
Olvassa minden nap a Green.hu cikkeit, híreit!