Végéhez közeledhet a reklámújságok kora Magyarországon is

A reklámújságok környezeti lábnyoma is csökkenthető - kép: Freepik

Reklámújságok: a hagyományos nyomtatott szóróanyagok terjesztésének igen nagy a környezeti lábnyoma, de lehet rá megoldás. Mutatjuk.

A reklámújságok frontján a Shopfully néven újjászülető, német gyökerű Offerista szolgáltató gondolta újra a kiskereskedelmi marketinget, és lehetőséget teremt arra, hogy érdemben csökkentsük a papírfelhasználást és a szállítással járó környezeti terhelést.

Az új digitális megoldás nemcsak a fogyasztók számára teszi elérhetőbbé az akciókat, hanem a kiskereskedők számára is költséghatékonyabb és fenntarthatóbb alternatívát jelent.

Az átalakulás révén milliónyi reklámújság nyomtatását és kiszállítását lehet kiváltani, jelentősen csökkentve a szektor karbonlábnyomát.

A fenntartható jövő kulcsa a digitális megoldásokban rejlik, és a Shopfully élen jár ebben az átalakulásban. Legalábbis az alábbi hírből ez derül ki. Ugyanis e szerint Shopfully néven alakul újjá az Offerista, létrehozva Európa vezető, úgynevezett Drive-to-Store platformját.

A Drive-to-Store, azaz bolti forgalomnövelés olyan marketing stratégia, amely a digitális eszközöket és földrajzi helymeghatározást használja arra, hogy az online felhasználókat fizikai üzletekbe csábítsa vásárlás céljából.

Az Offerista Group mérföldköve most a Shopfullyval, a teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti. A két testvérvállalat így az európai Drive-to-Store piac vezető márkájává válik.

Honnan érkezett a reklámújságok „ellenfele”?

A 2008-ban Németországban alapított Offerista az elmúlt években gyorsan bővült organikus növekedés és stratégiai felvásárlások révén Németországban, Ausztriában és Közép-Kelet-Európában. 2023 végétől az Offerista és a Shopfully egyesítette erőit, fokozatosan integrálva erőforrásait. Ennek eredményeként a két vállalat mostantól a Shopfully márkanév alatt, új, egységes logóval és márkaarculattal lesz jelen minden piacon.

Az új szereplő 450 digitális kiskereskedelmi szakértőből álló csapatot egyesít, akik Európa, Ausztrália és Latin-Amerika 25 piacán vannak jelen. A Shopfully világszerte 200 millió vásárlót kapcsol össze a hirdetők ajánlataival. Több mint félezer vezető kiskereskedő és márka eladásait támogatják ezzel az eszközzel.

„Ami a két csapat 2023-as víziójaként indult, az most valósággá vált: ma összefogunk, hogy létrehozzuk a kiskereskedelmi forgalomnövelés európai piacvezetőjét” – mondta Stefano Portu, a Shopfully vezérigazgatója. Majd hozzátette: erősségeink egyesítésével a Shopfully

egyre több kiskereskedő és márka számára kívánja elérhetővé tenni, hogy közvetlenül a webböngészőből és az itt megjelenő hirdetésekből lehessen vásárolni.

A Shopfully új logója ezt a küldetést testesíti meg: azt a szikrát szimbolizálja, amely a vásárlók és a kiskereskedők számára egyaránt fontos, okos döntések meghozásához vezet. Ezt a márkaarculatot a Koto Studióval, a világ leghatásosabb márkáinak megformálásáról ismert globális márkaügynökséggel közösen fejlesztették ki.

„Magyarországon ez a márkacsere új fejezetet jelent az Offerista számára. Shopfully néven mostantól még erősebb megoldásokat kínálunk a kiskereskedőknek és a márkáknak, hogy segítsük őket a vásárlók hatékonyabb bevonásában” – mondta Zsatkulák István (képünkön), a Shopfully magyarországi digitális reklámkiadvány-terjesztési szakértője.

Reklámújságok helyett egy jó megoldás lehet! - kép: Shopfully
Reklámújságok helyett egy jó megoldás lehet ez a megoldás! – kép: Shopfully

A katalógusmixet optimalizáló Switch Paper to Digital, a kibővített Shopper Network, valamint a hiperlokális marketing megoldások a legjobb eszközöket biztosítják a digitális átalakulás sikeréhez a kereskedők számára – fejtette ki a szakértő.

Nyitó fotó: Freepik

*

Írja meg Facebook oldalunkra, hogy mit gondol a reklámújságok szennyezése kapcsán!

https://www.facebook.com/greenponthu/

*

Tegyünk együtt a zöldebb és fenntarthatóbb jövőért!

Olvassa minden nap a Green.hu cikkeit, híreit!

Kapcsolódó