Komáromban folytatódik a HUMDA Zöld Életre Valók roadshow
Újabb városba viszik el a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld Életre Valók komplex e-mobilitási roadshow-ját. Április 4. és 7. között Komáromba látogat a rendezvény.
A HUMDA Zöld Életre Valók országos e-mobilitási és technológiai roadshow küldetése az ismeretterjesztés a hidrogén-technológiáról, az energiatárolásról és az elektromos járművekről, azok előnyeiről, működéséről, illetve környezeti vonatkozásairól. Az országjáráson a nagyközönség közterületi installációkkal és ingyenes aktivitásokkal találkozhat.
Komáromban a Csillagerőd melletti Fesztivál placcon csütörtöktől vasárnapig várják a szervezők az érdeklődőket óvodás kortól egészen az idős korosztályig.
A technológiai bemutatók mellett az érdeklődők gokartszlalomban tehetik próbára tudásukat, a Road Safety parkban a közlekedésbiztonsággal ismerkedhet az egész család, illetve elektromos busz és e-autó kiállítás is várja a látogatókat, valamint e-rollereket is ki lehet próbálni.
Egy VR-szemüvegen számos, a zöld mobilitáshoz kapcsolódó virtuális „kiállítást” lehet megnézni, az energiatárolási megoldások iránt érdeklődők pedig egy interaktív falon találhatnak meg minden lényeges információt a korszerű technológiákról – mondta Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője.
A programokról részletesen a zoldeletrevalok.hu oldalon, valamint a HUMDA felületein lehet tájékozódni.
Miért indult a Zöld Életre Valók kampány?
A roadshow célja, hogy a fenntartható és környezetbarát energiát a mindennapi élet részévé tegye és előmozdítsa a zöld átállást, hiszen a zöld energia a magyar gazdaság jövője a háztartásokban, a közlekedésben és az iparban egyaránt.
A rendezvénysorozatba bekapcsolódik a HUMDA teljes média-mixet lefedő kommunikációs kampánya is, amelynek során április 30-ig napi rendszerességgel edukálnak a fenntarthatósággal, a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal.
A résztvevők április 30-ig egy külön erre a célra kialakított webapplikációban választhatnak élethelyzetük szerint a környezettudatossági kihívásokból, melyek teljesítéséért pontokat gyűjthetnek.
Minél több pontot gyűjt össze valaki, annál nagyobb eséllyel indulhat a főnyereményekért, köztük elektromos kerékpárokért és rollerekért, valamint fél éves elektromos autóhasználatért. Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a roadshow-n is növelhetők.
A kampány mellé olyan influenszerek álltak, mint Puskás Peti színész, énekes, műsorvezető, valamint vegán aktivista, illetve felesége Dallos Bogi, énekes, műsorvezető, Tápai Szabina EHF kupa-győztes magyar kézilabdázó; Bukovicsné Békefi Daisy, a Greens of Daisy termékcsalád megálmodója, 2022-es Go Green nagykövet és Magyarósi Csaba vlogger.
A fenntarthatósági kampányról ebben a cikkünkben írtunk korábban.
Forrás és kiemelt kép: HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt.
*
Írja meg Facebook oldalunkra, hogy mit gondol erről a témakörről!
https://www.facebook.com/greenponthu/
*
Tegyünk együtt a zöldebb és fenntarthatóbb jövőért!
Olvassa minden nap a Green.hu cikkeit, híreit!