Zöld Életre Valók néven indít fenntarthatósági kampányt a HUMDA

Zöld Életre Valók
Elindult a Zöld Életre Valók kampány a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. kezdeményezésére. A zoldeletrevalok.hu címen elérhető webapplikációban izgalmas feladatokat lehet teljesíteni, és többek között elektromos kerékpárokat, rollereket, valamint fél éves elektromos autóhasználatot lehet nyerni.

Itt vannak a „Zöld Életre Valók” kihívások

A résztvevők április 30-ig szabadon választhatnak élethelyzetük szerint a környezettudatossági kihívásokból, melyek teljesítéséért pontokat gyűjthetnek. Minél több pontot gyűjt össze valaki, annál nagyobb eséllyel indulhat a főnyereményekért.

A felhasználók bármikor, bármelyik kihívást teljesíthetik, sőt az egyes kihívások többször is elvégezhetők. Az egyes feladatokért jóval több pont jár, ha valaki dokumentálja azt és feltölt egy képet a teljesítésről, el lehet indítani többnapos kihívásokat is. Napi rendszerességgel vehetnek részt a játékosok érdekes kvíz feladatokban és bónusz pontokért meghívhatják barátaikat is a játékba.

Olyan konkrét aktivációkkal találkozhatnak a regisztrálók, mint például a napi tízezer lépés megtétele, a használaton kívüli elektronikai eszközök áramtalanítása, a húsmentes étkezés kipróbálása, a szemétgyűjtés, vagy a HUMDA hidrogén buszával való közlekedés az elektromos közlekedési eszközök kipróbálása mellett.

 

Országos roadshow-ra indul a Zöld Életre Valók

Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a Zöld Életre Valók roadshow-n is növelhetők. A Roadshow állomása lesz Komárom, Zalaegerszeg, Veszprém, Budapest, Dunakeszi, Miskolc, Nyíregyháza, Dunaújváros, Debrecen, Szeged és Pécs. Ezeken a helyszíneken különböző programokat teljesítve pecséteket lehet gyűjteni, amelyeket a pontgyűjtő füzetbe kell ragasztani.

A HUMDA Zöld Életre Valók kampány négy fő téma köré épül: fenntartható közlekedés, étkezés, fogyasztás és hulladékgyűjtés.

Minden témát egy-egy hiteles és környezettudatos influenszer képvisel. Ők nemcsak bemutatják a felületet, hanem maguk is teljesítik a kihívásokat és tippeket, trükköket osztanak meg saját kommunikációs platformjaikon keresztül.

A HUMDA Zöld Életre Valók teljes média-mixet lefedő kommunikációs kampányának mottója: „Élj a holnapnak!” – emelte ki Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője. A kampány mellé olyan influenszerek álltak, mint Puskás Peti színész, énekes, műsorvezető, valamint vegán aktivista, illetve felesége Dallos Bogi, énekes, műsorvezető, Tápai Szabina EHF kupa-győztes magyar kézilabdázó; Bukovicsné Békefi Daisy, a Greens of Daisy termékcsalád megálmodója, 2022-es Go Green nagykövet és Magyarósi Csaba vlogger.

Rendszeresen jelentkeznek majd videókkal az influenszerek. Nézze meg Dallos Bogi és Puskás Peti bejelentkezését!

Mit lehet nyerni a HUMDA Zöld Életre Valók kampányban?

Egy elektromos autó féléves használatra, hat elektromos kerékpár, valamint húsz elektromos roller is hazavihető a kampány végén. Ezek mellett kisebb heti ajándékokat is nyerhetnek a webapplikáció felhasználói, például lakásban is használható mini okoskertet, napelemes hátizsákot vagy vízszűrős kulacsot.

Fenntarthatósági kihívások teljesítésére ösztönöz a HUMDA

„Tudatosítanunk kell az emberekben a fenntartható életmód jelentőségét, fel kell keltenünk az érdeklődésüket iránta, hogy elősegítsük Magyarország azon célkitűzését, hogy 2030-ra hazánkban az előállított energia 90 százalékban szén-dioxid-mentessé, az ország pedig 2050-re klímasemlegessé váljon.

Legfontosabb célcsoportjainkba a családok; a digitálisan érett fiatalok és szüleik tartoznak, de természetesen mindenkire számítunk, aki nyitott a környezetbarát megoldások kipróbálására és arra, hogy azokat a mindennapjai részévé tegye.

A kampányba történő regisztráció során a felhasználó Magyarország fokozottan védett állatai közül választhatja ki saját karakterét, ezzel már egyből játékosan edukálunk is a felületen – mondta Weingartner Balázs, a HUMDA Igazgatóságának elnöke.

A játékszabályzat, valamint a további részletek a zoldeletrevalok.hu címen elérhető webapplikációban tekinthetők meg.

Forrás és kiemelt kép: HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. és a zoldeletrevalok.hu weboldal.

*

Tegyünk együtt a zöldebb és fenntarthatóbb jövőért!

Olvassa minden nap a Green.hu cikkeit, híreit!

Kapcsolódó